Ranní cvičení pro vzpruhu těla

Ranní rozcvička nemusí být mučení a drezúra známá z pionýrského tábora. Jde o příjemné probuzení vašeho těla. Uvedení pohybového aparátu do pohybu je super, bude pak dobře fungovat celý den. Ráno stačí 10 minut a to zvládnete i před tím, než vyběhnete na autobus nebo přestanete všechno stíhat. Zároveň nebudete protivní svému okolí i sami sobě. Oněch 10 minut není špatný vtip. Cvičit tak můžete dlouhodobě a časem přestanete mít pocit, že váš život nestojí za nic. Endorfiny se dostanou do pohybu.

Ranní rozcvička a endorfiny

Účelem této ranní rozcvičky rozhodně není touha podat sportovní výkon, bohužel ani shazovat kilogramy či usilovně pracovat na vylepšení své fyzické kondice. Nevhodná jsou hned po ránu jakákoliv silová cvičení a statická zátěž. Takže posilování s činkami či kliky si nechte na polední pauzu, odpoledne, anebo večer. Zvolte vše, co vám bude vyhovovat. Nejlépe zabírá strečink nebo jógová cvičení. Desetiminutová rozcvička je výbornou službou pro tělo i mysl, když ji provádíte pravidelně. Při ranním cvičení si nedávejte příliš velké závazky, ať si nenavodíte kromě dobrého pocitu bolest svalů.

Zrcadlo, hudba a posilování s činkami

Při ranním cvičení si uděláte chvilku na plné soustředění jen na sebe, pohyb a dýchání. Odsunete problémy a myšlenky na práci. Zklidníte se a plně se soustředíte pouze na pohyb, což zpočátku není vůbec nic jednoduchého a vyžaduje to opravdu dlouhodobě prováděný pravidelný trénink těla i mysli. 10 minut denně se to ale dá vydržet. Za pár týdnů uvidíte velký výsledek. Správně prováděné ranní pohyby vám dají dobrý pocit, prohloubí dýchání a naučí vás zklidnit se. Naučíte se řídit svůj dech i pohyb. Cvičte v tichu a se zavřenýma očima. Když už budete tak super nastartovaní odpoledne, při návratu z práce nebo večer si na 15 až 20 minut vezměte posilovací činky. Pár squatů a dřepů, výpadů, posílení bicepsu a tricepsu vás opět rozproudí a po práci vypnete. Své činky jednoručky  můžete mít klidně pod postelí. A kdo ví, časem to bude 30 minut nebo celá hodina. Nyní si pusťte i hudbu a v zrcadle kontrolujte správnost postavení těla a cviků. Fyzička i nálada vzroste i za těchto pár minut denně.

 

Related posts